Audyt działu sprzedaży
Nasi pracownicy przez wiele lat zdobywali doświadczenie w pracy na rynku farmaceutycznym i medycznym, stworzyli wiele innowacyjnych rozwiązań w obszarze sprzedaży i zakupów. Tworzyli od podstaw działy sprzedaży, marketingu, zakupów w dużych firmach farmaceutycznych (producenci, dystrybutorzy, apteki) są autorami wielu rozwiązań, które prowadzą do rozwoju firm.
Nasze motto:
Mamy nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną.
Przekazujemy tylko te doświadczenia, które sprawdziły się na rynku.
Prowadziliśmy audyty dla wielu firm w branży farmaceutycznej i medycznej
Od czego zaczynamy?
– Analiza potrzeb Kadry Zarządzającej
– Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i menadżerskich
– Zdefiniowanie obszarów:
– kompetencji do szybkiego wdrożenia
– kompetencji do rozwoju
– kompetencji już wyuczonych
– Przygotowanie kompleksowego raportu dotyczącego dalszego procesu rozwoju kompetencji w tym
– Standardu wizyty w tym wizyta on-line ( PH, KAS, KAM, SAM )
– Struktury sprzedaży, zakupu, marketingu
– Zasady komunikacji w tym komunikat otwarty
W kolejnym kroku następuje ocena rzeczywistej sytuacji:
– audyt w miejscu pracy- wspólna praca z przedstawicielami danych działów
– analiza materiałów wewnętrznych i zewnętrznych
Na koniec przedstawiamy raport audytowy wraz z propozycjami zmian.
Każdy plan audytu przygotowujemy indywidualnie wg potrzeb klienta.