Skip to content

Audyt działu sprzedaży

Young asian developers working in their start-up home office with brainstorming.

Nasi pracownicy przez wiele lat zdobywali doświadczenie w pracy na rynku farmaceutycznym i medycznym, stworzyli wiele innowacyjnych rozwiązań w obszarze sprzedaży i zakupów. Tworzyli od podstaw działy sprzedaży, marketingu, zakupów w dużych firmach farmaceutycznych (producenci, dystrybutorzy, apteki) są autorami wielu rozwiązań, które prowadzą do rozwoju firm. 

Nasze motto:

Mamy nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną.

Przekazujemy tylko te doświadczenia, które sprawdziły się na rynku.

Prowadziliśmy audyty dla wielu firm w branży farmaceutycznej i medycznej

Od czego zaczynamy?

– Analiza potrzeb Kadry Zarządzającej 
– Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i menadżerskich
– Zdefiniowanie obszarów:
     – kompetencji do szybkiego wdrożenia
     – kompetencji do rozwoju
     – kompetencji już wyuczonych 
– Przygotowanie kompleksowego raportu dotyczącego dalszego procesu rozwoju kompetencji w tym 
     – Standardu wizyty w tym wizyta on-line ( PH, KAS, KAM, SAM )
     – Struktury sprzedaży, zakupu, marketingu 
     – Zasady komunikacji w tym komunikat otwarty 

W kolejnym kroku następuje ocena rzeczywistej sytuacji:
– audyt w miejscu pracy- wspólna praca z przedstawicielami danych działów 
– analiza materiałów wewnętrznych i zewnętrznych 

Na koniec przedstawiamy raport audytowy wraz z propozycjami zmian.
Każdy plan audytu przygotowujemy indywidualnie wg potrzeb klienta. 

pharmadot_logo_min
PHARMADOT Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 11
02-673 Warszawa
biuro@pharmadot.pl
+48 515 414 298